Maak kennis met Damienne, de veelzijdige kracht bij Axepta BNP Paribas!

Een dag uit het leven van Damienne: Zorgen dat alles op rolletjes loopt bij Axepta BNP Paribas

Maak kennis met Damienne, iemand die meerdere rollen vervult binnen Axepta BNP Paribas – Ze is manager van boarding, acquiring en customer relations.  In dit interview geeft Damienne een kijkje in haar job in de wereld van elektronische betalingen en belicht ze de verschillende verantwoordelijkheden die haar rol definiëren.

Onboarding, acquiring, en customer relations: een drievoud van expertise

”Wat houdt onboarding precies in?”, vroegen we Damiene. Haar antwoord beschrijft het verloop van het opstarten van nieuwe contracten. Nadat het sales team de overeenkomst heeft gesloten, zorgt Damienne’s team ervoor dat de klantgegevens worden gecontroleerd in functie van onze voorwaarden, wanneer wordt bevestigd dat er met de klant kan worden samengewerkt, wordt de klant foutloos in het systeem opgenomen.

Customer relations aan de andere kant, gaat verder dan de onboardingfase. Terwijl het sales team gesprekken aangaat met nieuwe klanten, neemt Damienne’s team het over voor bestaande klanten om te garanderen dat ze tevreden zijn en ondersteuning krijgen.

Wat acquiring betreft, legt Damienne uit dathet gaat om iets complexere kwesties dan gewone klantenondersteuning – het is de tweede lijn in het bijstaan van klanten, zoals het wijzigen van rekeningnummers.

Een glimp van Damienne’s dagelijkse routine

Nieuwsgiering naar een standaard werkdag doken we in het dagelijkse schema van Damienne. Vergaderingen staan op de voorgrond, met wekelijkse bijeenkomsten die gaan over planning, organisatie, het oplossen van problemen, en het op de hoogte blijven van nieuwe informatie en processen. De dagelijkse interacties met de sales- en compliance teams zorgen ervoor dat de processen soepel verlopen en voortdurend verbeterd worden verbeterd. Damienne besteedt ook veel aandacht aan gesprekken met haar teamleden om een cultuur van open communicatie te bevorderen. Verder gaat ze ook twee keer per week met de experts binnen haar team (gespecialiseerd in financiële vragen, in de systemen van Axepta BNP Paribas,…) rond de tafel zitten om te checken of alles soepel verloopt. 

De weg naar Axepta BNP Paribas

Damienne’s traject naar Axepta BNP Paribas begon toen ze teamleider was bij een andere entiteit binnen de BNP Paribas groep. De beslissing om over te stappen naar Axepta BNP Paribas werd gedreven door het feit dat ze deel wou blijven uitmaken van de BNP Paribas groep, de evoluerende aard van Axepta BNP Paribas en de unieke uitdagingen die komen kijken bij het leiden van een bedrijf dat nog in volle groei is. Ze waardeert de autonomie die ze krijgt in het nemen van beslissingen, waardoor ze de koers van haar team kan bepalen en kan bijdragen aan de groei van Axepta BNP Paribas.

Plezier vinden in het werk

Naast de vergaderingen en verantwoordelijkheden houdt Damienne van de sociale kant van haar job. Werken met mensen, relaties opbouwen binnen haar team en ervoor zorgen dat klanten een geweldige ervaring hebben – dat zijn de dingen die haar werk voldoening geven. Bij Axepta BNP Paribas gaat het niet alleen om onboarding; het gaat om teamwork en samenwerken in het belang van het bedrijf en de klant.

Sluit je aan bij Damienne en haar team binnen Axepta BNP Paribas

Terwijl Damienne de uitdagingen en ontwikkelingen binnen de wereld van elektronische betalingen, nodigt ze anderen uit om zich bij de Axepta BNP Paribas familie aan te sluiten. Als je openstaat voor een dynamische carrière met ruimte om te groeien, kijk dan op onze carrièrepagina om te zien hoe je deel kunt uitmaken van het Axepta BNP Paribas verhaal.

Begin aan een reis waar uitdagingen en groeimogelijkheden elkaar ontmoeten – maak vandaag nog deel uit van Axepta BNP Paribas!