ontdek de laatste nieuwtjes

Welkom op onze blog

Blijf op de hoogte van alle nieuws over Axepta BNP Paribas! In onze blog lees je wat er speelt in de betaalwereld dankzij hoogwaardige expert insights, nieuws, handige tips & krachtige succesverhalen.

Operational Enablement & Service Solution: Een nieuw hoofdstuk bij Axepta BNP Paribas

Maak kennis met Maria, de drijvende kracht achter de gloednieuwe afdeling van Axepta BNP Paribas: “Operational Enablement en Service Solution”. In een recent interview geeft ze ons een kijkje in haar nieuwe rol en wat dit betekent voor de toekomst van Axepta BNP Paribas. Maria’s passie voor constante verbetering van diensten en haar liefde voor […]

Hoe Axepta BNP Paribas Frit Barak helpt bloeien

In Ottembourg is Frit Barak de plek bij uitstek voor lekkere frietjes en snacks. Deze populaire eetgelegenheid wordt uitgebaat door Nicolas en staat bekend om zijn snelle service en smakelijke eten. Om alles soepel te laten verlopen, vertrouwt Nicolas op Axepta BNP Paribas voor zijn betalingsverwerking. Nicholas gaf Axepta BNP Paribas een sterke 9 op […]

Xaverius café-restaurant geniet van snelle en gemakkelijke betalingen

Het café-restaurant Xaverius ligt in het hart van Antwerpen en is al sinds 1999 een geliefde plek. Het staat bekend om zijn gezellige sfeer en heerlijke eten en is altijd drukbezocht. Om alles vlot te laten verlopen, vooral in drukke tijden, vertrouwt Xaverius op Axepta BNP Paribas voor de verwerking van betalingen. Onlangs deelde Joop, […]

Betrouwbare betaalterminals en snelle klantenservice: Het verhaal van Dr. Dupont.

Bij Axepta BNP Paribas is de tevredenheid van onze klanten onze topprioriteit. We zijn blij om de positieve ervaring te delen van Dr. Anne Dupont, die onze betaalterminal al meerdere jaren gebruikt. Dr. Dupont, een reumatoloog met bijna 20 jaar ervaring, vertrouwt al sinds de COVID-19 periode op Axepta BNP Paribas voor haar behoeften op […]

“Het voordeel? De klantenservice is 7 dagen per week bereikbaar” – Yasin, uitbater van Au Petit Primeur.

Bij Axepta BNP Paribas stellen we onze klanten steeds centraal. Dit is opnieuw het geval in deze blogpost waarvoor we één van onze klanten interviewden: Yasin, een jonge winkelier die “Au Petit Primeur” uitbaat, een etablissement gespecialiseerd in groenten en fruit in Brussel. De fakkel overgedragen van deze Hofleverancier Nog voor zijn 30ste heeft Yasin […]

Positieve ervaring van Spare Parts SRL na overschakeling naar Axepta BNP Paribas

We delen graag de geweldige ervaring van Mohammed Rahmani, eigenaar van Spare Parts SRL. Zijn bedrijf, dat actief is in de auto-onderdelensector, bestaat al meer dan drie jaar en heeft te maken met een breed scala aan klanten: autogarages, groothandelaren en ook particulieren die op zoek zijn naar reserveonderdelen. Omdat hun klanten vaak met een […]

“Het geld staat de volgende dag op onze rekening, en de klantenservice is 7/7 bereikbaar” – De eigenaar van Fré’s Bistro

Bij Axepta BNP Paribas zijn we trots om dynamische ondernemers zoals Frederik, de gedreven eigenaar van Fré’s Bistro, te ondersteunen. Gelegen in het hart van Bilzen, tegenover een bruisende straat in een historisch gebouw, is Fré’s Bistro een gezellige plek met koffie, bier, wijn, bubbels en een scala aan vers bereide gerechten en zoetigheden. Frederik, […]

Een decennium van uitzonderlijke service: De onverminderde klantentevredenheid van Simply British

Bij Axepta BNP Paribas hechten we veel belang aan langdurige relaties die we hebben opgebouwd met klanten zoals Simply British, die al bijna een decenium op ons vertrouwen voor hun betaaloplossingen. Onlangs hadden we het genoegen hen te helpen toen ze een technische uitdaging tegenkwamen. Simply British, bekend om hun heerlijke fish and chips, deelde […]

Wat gebeurt er in de werkdag tussen de transactie en de uitbetaling?

Nadat een elektronische betalingstransactie heeft plaatsgevonden, vinden er een reeks stappen plaats, waaronder acquiring en settlement. Deze stappen zijn essentieel voor het overmaken van geld van de bankrekening van de consument naar de bankrekening van de handelaar of ondernemer. De eerste fase is de “clearing”-fase. In deze fase worden bestanden en financiële informatie uitgewisseld tussen […]