ontdek de laatste nieuwtjes

Welkom op onze blog

Blijf op de hoogte van alle nieuws over Axepta BNP Paribas! In onze blog lees je wat er speelt in de betaalwereld dankzij hoogwaardige expert insights, nieuws, handige tips & krachtige succesverhalen.

Wat gebeurt er in de werkdag tussen de transactie en de uitbetaling?

Nadat een elektronische betalingstransactie heeft plaatsgevonden, vinden er een reeks stappen plaats, waaronder acquiring en settlement. Deze stappen zijn essentieel voor het overmaken van geld van de bankrekening van de consument naar de bankrekening van de handelaar of ondernemer. De eerste fase is de “clearing”-fase. In deze fase worden bestanden en financiële informatie uitgewisseld tussen […]

Betalingen aanvaarden in je zaak: ontdek de opties en maak de beste keuze!

Met de recente aankondiging van Payconiq om een jaarlijkse vergoeding van € 18 voor haar diensten in te voeren bovenop de kost per transactie, kan het voor handelaars de moeite waard zijn om de verschillende alternatieven voor hun elektronische betalingsoplossingen te overwegen. Dit is een goed moment om de voordelen te ontdekken die elke speler […]

Maak kennis met Damienne, de veelzijdige kracht bij Axepta BNP Paribas!

Een dag uit het leven van Damienne: Zorgen dat alles op rolletjes loopt bij Axepta BNP Paribas Maak kennis met Damienne, iemand die meerdere rollen vervult binnen Axepta BNP Paribas – Ze is manager van boarding, acquiring en customer relations.  In dit interview geeft Damienne een kijkje in haar job in de wereld van elektronische […]

Klant in de kijker: Frituur Maria’s 5-sterrenervaring

We zijn enthousiast om het succesverhaal van onze tevreden klant “Frituur Maria” in Maldegem te delen. Onlangs zochten ze een nieuwe betaalterminal en onze klantendienst bood snelle en efficiënte hulp. Denise van “Frituur Maria” uitte haar tevredenheid door het volgende te vertellen: “We hadden een zeer goede ervaring met Axepta BNP Paribas en we zijn […]

Klanttevredenheid in de kijker: De ervaring van Viva Kids 

Bij Axepta BNP Paribas geloven we dat elke interactie met de klant, met het kleinste gebaar, een aanzienlijke impact kan hebben. Onlangs ondervond onze klant Viva Kids een klein probleem met hun betaalterminal, waardoor wat een routinematig telefoongesprek met de klantenservice had kunnen zijn, veranderde in een onverwacht positieve ervaring.  Volgens Viva Kids was het […]

Maximaliseer efficiëntie: De batterijduur van jouw Move 5000 mobiele terminal verlengen 

In de dynamische wereld van betalingsverwerking staat de Move 5000 mobiele terminal bekend als een betrouwbare bondgenoot, vooral voor bedrijven onderweg. Echter, zoals elk hoog presterend apparaat, hangt de effectiviteit af van de zorgvuldige behandeling van de batterij. Hier onderzoeken we belangrijke strategieën om ervoor te zorgen dat jouw Move 5000 constant opgeladen blijft en […]

Handige tips om de status van je transactie te controleren

Met een betaalterminal surf je mee op de trend van elektronische betalingen. Van veiligheid tot een hogere omzet: aan zo’n toestel hangen voordelen voor jou als ondernemer. Maar wel op één voorwaarde: dat je transacties succesvol zijn. Hoe weet je zeker dat de bank het geld naar je rekening stort? Onze tips helpen je op […]

“Een game changer voor mijn praktijk”: Winnares van de wedstrijd Dr. Ilse Mertens, profiteert van 12 maanden gratis huur van haar betaalterminal.

In de dynamische wereld van de medische zorgverlening zijn aanpassingsvermogen en efficiëntie de sleutels tot succes. Maak kennis met Dr. Ilse Mertens, een toegewijde arts die in zee ging met Axepta BNP Paribas om haar dagelijkse werkzaamheden te verbeteren met onze innovatieve betaalterminals. Haar opmerkelijke ervaring, als trotse winnares van een Axepta BNP Paribas wedstrijd, […]