“Het voordeel? De klantenservice is 7 dagen per week bereikbaar” – Yasin, uitbater van Au Petit Primeur.

Bij Axepta BNP Paribas stellen we onze klanten steeds centraal. Dit is opnieuw het geval in deze blogpost waarvoor we één van onze klanten interviewden: Yasin, een jonge winkelier die “Au Petit Primeur” uitbaat, een etablissement gespecialiseerd in groenten en fruit in Brussel.

De fakkel overgedragen van deze Hofleverancier

Nog voor zijn 30ste heeft Yasin met enthousiasme en trots de fakkel overgenomen van dit familiebedrijf dat al bijna 40 jaar in Laken gevestigd is. Het moet gezegd worden dat “Au Petit Primeur” geen gewone kruidenier is, het etablissement is inderdaad al enkele jaren een officiële Hofleverancier. Een prestigieuze titel die getuigt van de kwaliteit van de aangeboden groenten en fruit, maar vergis je niet, dit kleine bedrijf heeft een buurtziel behouden, het blijft een plek waar mensen van alle leeftijden en achtergronden elkaar kunnen ontmoeten.

Axepta BNP Paribas, een logische keuze

Yasin hecht veel belang aan het begrip klantenservice: “Het is voor mij een waar genoegen om elke klant te verwelkomen, met verse producten, te midden van kleurrijke kraampjes… en met een glimlach”, zegt hij. En dit is ook waar het bedrijf zelf naar op zoek was toen het een leverancier moest kiezen voor zijn betaalterminals en het beheer van elektronische transacties. “Wat ik fijn vind aan Axepta BNP Paribas is dat de klantenservice 7 dagen per week bereikbaar is, het is een echte garantie, het neemt alle stress weg.”

En dit is niet het enige voordeel dat de aandacht van Yasin trok: “Wat me overtuigde van Axepta BNP Paribas is dat ik de dag na mijn verkopen het geld op mijn bankrekening terugvind.”. Het klopt dat ditéén van onze beloftes is aan onze klanten, of ze nu een kleine of grote zaak hebben.

Nog steeds over klantenservice gesproken, voegt Yasin er spontaan aan toe: “Mijn Axepta BNP Paribas-adviseur heeft echt voor mij persoonlijk gezorgd, het contact was vanaf het begin warm en menselijk.”

En als je Yasin vraagt of hij en zijn medewerkers onze betaalterminals zouden aanbevelen, antwoordt hij meteen: “Ze zijn heel gemakkelijk te gebruiken en snel. Er valt echt geen slecht woord over te zeggen.  Alles loopt perfect”.

Eenvoud, kwaliteit van dienstverlening en beschikbaarheid voor de klant zijn essentiële begrippen voor Yasin. En zijn keuze is logisch, want dit zijn ook onze waarden, zoals hij getuigt. Met het Axepta BNP Paribas-team aan zijn zijde kan hij zich volledig concentreren op waar hij goed in is: zijn klanten bedienen met de beste kwaliteit.

Bedankt, Yasin, voor je vertrouwen en voor deze inspirerende getuigenis. We wensen je een mooie toekomst in dit familieavontuur!