
Deel je zorgen met ons
Heb je een klacht of een andere bezorgdheid die je met ons wil delen?
Vul dan het onderstaande formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Dien een klacht in
Meld onregelmatigheden vertrouwelijk
Heb je een reden om een overtreding of schending van de wet of de BNP Paribas Code of Conduct te melden? Via het Klokkenluidersysteem van Axepta BNP Paribas Benelux kun je veilig en vertrouwelijk een melding doen.
De cliënt consument die niet tevreden is met ons antwoord, kan gratis een klacht indienen bij de Ombudsdienst voor financiële diensten (Ombudsfin), onverminderd zijn recht om een gerechtelijke procedure te starten:
Ombudsfin – North Gate II, Koning Albert II-laan 8, bus 2 – 1000 Brussel
Om een klacht in te dienen, en een snellere verwerking ervan te garanderen, gelieve het klachtenformulier op de website van Ombudsfin te gebruiken: https://www.ombudsfin.be/nl/klacht-indienen
E-mail (enkel wanneer je problemen ondervindt met het klachtenformulier) : ombudsman@ombudsfin.be